21 Ocak 2013 Pazartesi

AH ŞU PAZARTESİLER...

Selamlar herkeslere..

yine bir pazartesi yine sıkıntılar...sizi pazartesinin sıkıcılığından kopartıp hayal dünyasına tatile götürmeye geldim..bu güzel havada insan yazı bir parça daha özlüyor..sahil güneş tatil.. bunları düşünmek insanın içini sızlatıyor..yazı hayal edip tatili denizi güneşi deliler gibi gezmeyi özleyenler için bu yazı..okuyun bakın hayal kurun pazartesiniz hemen geçsin...

masalsı manzaralar,romantik gün batımları,turkuazın çekiciliği,beyaz kumsalların masum cazibesi..buraların güzelliklerini anlatmak için sözcük  yetmez ki..

hadi gidelim..

                                                                    dusit thani maldivler..

Maldivlerde gün batımını izlerken bu harika masada yemek yemek...



                                                                santorini... ah gitsem...
                                                             
                                                                         barbaros


marmaris

                                                                        marmaris

2 yorum:

minikkus dedi ki...

ben maldivlerde kaldım şu an, lütfen kimse çıkarmasın beni bu havuzdan ^.^

esra eba dedi ki...

hadi toplanıp gidelim..bende orda olup o turkuazın eşsiz güzelliğini seyretmek istiyorum yaa.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...