14 Ocak 2013 Pazartesi

Ne giymeli ne sürmeli ne takmalı...

heyy haftaya nişan var...Burağın abisi nişanlanıyor..ailecek sevinçliyiz tabi ki..ee tabi haliyle nişan için şık olmak lazım...elbisemi buldum gibi..sade olsun istiyorum aynı zamanda yırtmaçlı da olsun..dün o kadar gezmemize rağmen düzgün birşey bulamadım derken son gittiğimiz yerde bir elbise buldum bayıldım..
tabi ki deneyebildim mi hayır.. Bedeni gelince denemeyi düşünüyorum tabi ki..bian önce bişeler bulamazsam yandım...siyah bir elbise istiyorum o kesin..ee nişan olduğu için takı olarak altın takma zorunluluğum var..allahtan beyaz altın ağırlıklı olduğu için rahatım..her neyse saçıma tırnaklarıma makyajıma karar verdim gibi ama yine de size danışmak istiyorum..




elbise buna çok benziyor..bel kısımları ,kolları ve sırtı hatta yakanın belirli kısımları dantel 



ayakkabılarım louboutin tarzı altı kırmızı düz siyah..



saçıma karar veremedim.böyle bir elbiseye hangisi daha güzel olur sizce..
aslında kararımı verdim gibi tabi sizlerin tavsiyelerine ihtiyacım var..







 


                                                     gelelim makyaja... 3 seçenekte kararsızım..
                                                                  -gri-siyah gölgeli mi olmalı
                                                                  - hafif far ve eyeliner mı
                                                                  - yoksa siyah ağırlıklı mı

                                                             bakalım tavsiyeniz hangisi olacak.




rujun rengine gelirsek bu aralar nedendir bilmem koyu renklere takıldım kaldım..






oje konusunda kararlıyımm ya kesinlikle metalik olsun istiyorum..ama metalik ojeleri  nasıl nerden bulabileceğimi bilemiyorum..



bakalım sunun surasında 6 güncük kaldı... önerileri bekliyorum..pazar sabahı nişanda ne giydim ne yaptım hepsini paylaşacağım..




2 yorum:

Elidaa dedi ki...

1 numaralı tepeden sıkı topuz ve doğal göz makyajıyla kombin edilmiş kırmızı ruj+aynı ton oje eminim size çok yakışacaktır :) Sevgiler :)

Ebrushka Blog dedi ki...

en üstteki yüksek topuz bence, süper olur.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...