3 Ocak 2013 Perşembe

ŞIMARIKLIK ZAMANI...

günaydınlar efeemmm

yeni yıla girdik hani bir değişiklik olmadı diyenler bendensiniz..sabırsız mıyım neyim bilemedim.. :)
bugün azcık geçen aylarda Ceren'in düğün fotoğrafları çekilirken yaptığım şımarıklıkları paylaşmak istedim...ben çok eğlendim..Hakan'a asistanlık yaptım..gelinliği düzelt efenime söylimm ruj sür duvağını tak çıkar ışık tut flaş tut fotoğraf makinamı taşı gibi hizmet işlerinde koşturdum....alooo Ceren Hanım bak görr ben o ışıkları tutmasam nasıl güzel çıkıcaktınız o kadar :)) Hakan duysun sesimi asistana ihtiyac varsa benden alasını bulamaz kiii...

bakın bakalım biz o gün neler yapmışız..


o kadar çalış dur sona Cheetos'umu ortak çııkkkk.....


Balat'ın harika sokakları..


baktım çocuğu futbol oynuna almıyorlar bende hazırlandım dövmek için...


yorumsuz.......


geline duvak tak çıkarr..aaa az kaldı ortadan ikiye bölecektik :)


her zaman ki be poz verenin önüne fırlaaarım..




ne var bizde foto çekiyoruz ne var yaniiiiiii...

ben minnak mı minnak bir serseriyim...


bu minnak kedi halimdee düğünden kalma fena yağmur vardı o canıııım kıyafetle bile asistanlık yaptım güzelim saçlarım bozulmasın diye girdiğim haller, topuklarım kırılmasın diye yağmurda heba ettiğim converselerim ile harika kombinim....




2 yorum:

Nihalce Handmade dedi ki...

çoooookkkk tatlısınız :)

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

çok güzelsiniz, Allah bozmasınn 41.5 (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...