24 Ocak 2013 Perşembe

SEVGİLİYE SÜPRİZ..

haftasonuna 2 gün kala mutluluğumuz havanın güzel olmasıyla artıyor artıyor vee artıyor..sevgililer günü yaklaştıkça neler yapılacağına dair yazılar yayınlanıyor..Bugün farklı bir süpriz yapmak için fikirler var burda  ne dersiniz alışılmışın dışında birşeyler yapmaya....Eee o güne özel sevgiliye pasta da lazım değil mi? değişik hediyeler, süprizler de lazım...düşünsenize içeriden bu pastayı getirip ikram ettiğinizi...hahah bence harika bir süpriz,unutulmaz bir anı olur..her zaman kalp kalp kalp olacak değil ya.. böyle farklı süprizler de heyecana yaptırır adrenalini arttırır...




ya da ona benzer bir pasta yaptırıp daha farklı bir süprizde yapabilirsiniz... :) ben bunu birine benzettim ama burda söylemicem..


vay arkadaş bir erkeğinde bir bayan için yapabilceği en ....en ... en... ay bulamadım ne diyeceğimi...
sözcükler kifayetsiz kaldı...

bir koli dolar onun için çok büyük bir süpriz olabilir... yırtsın yırtsın harcasın :))) not yazsın çizsin falan filan..

ee şimdilik bu kadar yeter.. devamı yarına :)


5 yorum:

audrey dedi ki...

biri bana o baştaki pastayı getirse pastayı bir yana kendimi bir yana atarım heralde...

esra eba dedi ki...

hele beeenn kendimi ilk bulduğum pencere kapı balkon ne varsa atarım..pastayı tutmak bi yana başkasının elinde bile görmeye dayanamam...

minikkus dedi ki...

ben de kime benzedigini buldum, adının başka harfi ibrahim heheeheh:)))
yılanlı pastayı gördükten sonra yaşpastaya karşı olan yaklaşımım resmen degisti, tam da pasta siparis etcektim, hiç iyi olmadı bu:(

esra eba dedi ki...

minik kuşum meleğim değişmesin yahu üzülürüm ver sen siparişiniii :)) bende ilk görüdğüm canııımm pastalardan uzak dururum dedim ama dayanamam kiii...

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

bööööğ mide bulandırıcı heheh en alttaki resim hariç:) pasta sever olarak yaş pastadan soğudum yaw:)vardır böyle şeyler yaptıran delülelerde eminim:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...