24 Ocak 2013 Perşembe

Örgü müptelasıyız..

son günlerde deli gibi örgü yapıp kazak hırka bere atkı falan filan öresim var fenayım... yıllar önce 1 senede tamaladığım bir hırka ördüm sadece gerisi hep atkı arkadaş..ben istiyorum yarim'e bereler kazaklar süveterler hırkalar öreyim ama yok yapamıyorum.. birinin tarif etmesi gerek hep unutuyorum kol kesme nasıl yapılırdı arttırma azaltma nasıldı  ilik açma falan filan hepsi gidiyor akıldan... anca düz mantık 2 ters 2 düz ör gitsin bir atkı..
 elin hanımı neler yapooor ben anca bakorum...


hadi bunun gözler ponponla yapılır agzını keçeden keserim ama bu canını yediğim kurabiye nasıl olur..bere nasıl örülür..


Beyin bedava :) allahım bu nasıl yetenektir...ben neleren bahsediyorum millet beyin örüyor..


gördüğüm en orjinal örgü modeli ikizlere takke bu olsa gerek :))) 

söylencek çok söz var ama diyemedim ya..


ben kendime kazak derken insanımız koltuğuna örmüş bile.. örgü tutkunlarına örnek işte..


açıkçası ben evimin girişine bu harika şeyi örmek isterim ama ben zaten onun kadarım nasıl örerim bilmem..ama ba-yıl-dııııımmm..


üşenmeyip neler örenler var yahu oyuncaklardan ev eşyalarına kadar herşeyi örmüşler...



örgü onun vazgeçilmesi sanırım koluna kazıtacak kadar çılgın :) çok sevimli olmuş..

o kadar çok örnekleri var kii..bunlarda benim ördüklerim birde ablamın ördükleri var tabi..


bu hırkayı tam bir senede bitirdim.. bide kapşonlu yaptım neyimeyse.. ablamı başucumda oturtup elli kere anlattırdım nerden alıyordum nasıl kol kesiyordum derken sıkılıp sıkılıp bıraktım ördüm vee bitirdim.. 

bu ise sonraki kombin yazımda paylaşacağım bir parça eminim görünce seviceksiniz ablama yalvar yakar ördürdüğüm çok güzel bir şey...


bu ablama ördürdüğüm atkım..

hırkamdan artan iple ponponlu ipi karıştırıp ince bir atkı yapmıştım.



bu en son örmek için uğraştığım parça :) snood  yapicim inşallah..kendinden simli çok sevimli bir ip görür görmez vuruldum..









4 yorum:

elidea dedi ki...

o kocaman paspas gerçekten çok güzel nasıl örülür acaba :)

Ponti dedi ki...

Snoodlar sağolsun zaten örgü çekiyordu beni kendine, bunları da gördüm tam oldu. Kurabiye canavarlı bereye hayran kaldım, nerede bulunur ki acaba :)
Sevgiler.

esra eba dedi ki...

valla ah biri göstersen nasıl yapılır o pas pas hemen öğrenirdik bayıldım bende :)

kurabiye canavarlı bereyi anca ya birinden rica edicez bize örsün :)) ya da oturup düz bir bere örüp üstünü keçe ile süsleyebiliriz. :))

http://reklamilanver.blogspot.com dedi ki...

Merhaba http://ebadesignshop.blogspot.com/ Blog sayfanızı ilgiyle takip ediyoruz. Türkiyenin en görsel Reklam sitesi tekrar açıldı.. Ücretsiz Reklam Vermek, Sitenizi tanıtmak, ziyaretçilerinizi artırmak istiyorsanız işte size büyük fırsat.. Reklam bannerlerinize kadar biz hazırlıyoruz hemde tamamen ücretsiz.. Detaylar için http://reklamilanver.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...